2010-01-12

I full gång med jobbet igen...

Jaha, då har man arbetat fyra dagar detta år. Ett stort antal dagar kvar till sommarlovet. Jag ska se om jag kan hitta någon nedräkningsgrej att ha här på bloggen. Kommer inte ihåg var jag hittade nedräkningen till julafton. Inte för att den stämde, men ändå...

Vi har lite varmare här hemma nu, det är ju lite varmare ute också, men vi kommer inte upp i mer än 16 - 18 grader här inne än. Vi får glädjas åt det lilla!

Elvira har varit hos tandläkaren idag och lagat en spricka i en tand. De lyckades bedöva henne utan att hon märkte sprutan, så allt gick bra! Hennes snälla pappa åkte och köpte henne en SvampBob-tidning efteråt, så hon var mycket nöjd.

På torsdag ska Håkan skriva hemtenta, undrar hur jag och barnen ska lyckas hålla oss ur vägen då när vi kommer hem från jobbet/förskolan på eftermiddagen?

Värmerekord - nu när spisen är på har vi 19,4 grader varmt i köket!!!

Dagens citat:
Ofta är det fel människor
som får dåligt samvete.

2 kommentarer:

  1. Sitter och tvekar om jag ska lamna ac rummet och ga ut pa stan i Bangkok. Ar saaa varmt.....
    Harligt att hora att det fortf ar kallt hemma. Kanns extra bra. Ar svampbobfyrkant en favorti? Finns en del saker att kopa har.
    Kram Syster Yster

    SvaraRadera
  2. Tack Johanna!
    Han mår mycket bättre idag =) Sitter upp och tittar på TV, vilket han inte orkat på flera dagar!
    Har du läst "En värld utan slut" av Ken Follet? Jag älskar Ken Follets "Svärdet och Spiran" och detta är en fortsättning, typ.
    Jag kan verkligen rekommendera båda. Nu har jag läst 800 sidor i En värld utan slut och tycker att boken snart är slut och då är det 400 sidor kvar =) Underbart!
    Kramar Mia

    SvaraRadera