2010-01-22

Finklädd!

Prickig sommarklänning med lila tyllunderkjol och vit bolero, inköpt för ett speciellt tillfälle längre fram i vår! Elvira dansade runt i huset när hon provade den och ville inte ta av sig den.


I morgon ska vi på dop, min brorsdotters son William ska döpas. Jag var där med lite kläder efter Oskar nyss och fick hålla honom en liten stund. Tur att man kan få låna småttingar en liten stund, när man nu inte har tänkt skaffa några fler egna.
Dagens citat:
Vi försummar mycket
bara för att det är gratis.

2 kommentarer:

  1. så fin, visste ju att du hade en på gång, annasr kunde jag ha frossat i rosa klänningar med tyll mm i malaysia

    SvaraRadera
  2. heeej! jag var borta från datorn när du skrev nyss. och nu först läste jag hela texten!
    Så söt! och hjälp vad fort tiden går! snart bara 3 månader kvar!

    SvaraRadera