2010-01-29

Nu är det fredagsmys

Underbart, det är äntligen helg! Den här veckan har jag jobbat fyra dagar, bara vabbat en! Nu ska vi njuta av helgen. För att vi riktigt ska hinna njuta har Oskar nog bestämt att vi ska vakna sisådär 05.53 på mornarna...
Ikväll kommer nog Jossan hit! Imorgon ska vi till Hallsberg och bada, eventuellt hänger Filip och Andjelin på. Då blir Elvira glad!

Barnen har sina sidor och kan vara jobbiga ibland, men de kan också vara otroligt gulliga. Eller vad säger ni om den här bilden där Elvira läser för Oskar?



I ca en månad har min mobiltelefon varit trasig och för ett tag sedan skickade jag den på lagning. Lånade Håkans gamla under tiden. Det var i och för sig roligt med touch-screen och soduko, men jag saknade min fina C905i... För ett par dagar sedan dök den upp igen med en lapp fastsatt på. Där stod: "Det är underbart att vara hemma igen. Jag har saknat dig!" Är det inte helt otroligt, tänk att min mobil tycker lika mycket om mig som jag om den =)




I går fick vi inbjudan till Martinas bröllop! Tänk att min lilla systerdotter ska gifta sig! Jag ser fram emot det så mycket! Lilla Martinis-Minis! Och jag har funderat ut ett tal att hålla, det gjorde jag visst för mer än ett och ett halvt år sedan. Hur ska det gå, jag som avskyr att hålla tal? Men det är ju Martina, jag måste!

Dagens citat:
Semestern har åtminstone
två glädjetillfällen -
avresan och hemkomsten.

2 kommentarer: