2010-01-31

Att få sova en hel natt i lugn och ro...

...det vore något, det. I natt har jag blivit väckt av:
* Oskar som grät (upp, lägga på täcke, ner)
* Elvira som grät (upp, lägga på täcke, ner)
* Oskar som grät (ingen åtgärd behövdes)
* Håkan som viftade med händerna i mitt ansikte (försökte få honom att flytta sig från min sänghalva, men det gick inte), därefter började han att snarka.
* Håkan som snarkade (ett par timmar senare, knuffade honom, han blev arg och muttrade åt mig)
* Ett konstigt ljud (någon som gnisslade tänder? upphörde när dörren in till Jossan och Filip stängdes). Därefter öppnade någon alla skåpsluckor i köket (inbrottstjuv? osthyvlarna är redan försvunna) och sen började Håkan snarka. Igen.
* Oskar som faktiskt sov till 06.21. Väckte Håkan, hans tur idag. Kunde inte somna om förrän jag gått upp och lagt mig i Elviras rum, alla ljud hörs så bra in till oss.
* Dagsljuset, livet eller något, vaknade helt av mig själv kl 08.17

Ingen vidare natt, alltså. Funderade ett tag under natten på om jag skulle lägga ut man och barn på Blocket, men nu i dagsljuset har jag kommit på bättre tankar. För övrigt är det inte säkert att det vore lönsamt =)

Dagens citat:
När du får en citron -
gör saft av den.
PS: Innebär dagens citat att jag borde överväga blocket-annonsen i alla fall? Eller?
PS 2: Håkan, Elvira och Oskar - jag älskar er!!!

1 kommentar:

  1. Oh, känner med dig =)
    Hoppas du får sova ordentligt!!!
    Kramar

    SvaraRadera