2010-01-30

-15 grader och vårkänslor

I går köpte jag årets första bukett med tulpaner. Åh, vad jag tycker det är ljuvligt! En riktig färgklick, lite vårkänslor mitt i vintern. Jag brukar försöka unna mig en bukett då och då den här årstiden. I år är det ju kallt och mycket snö, men ändå infinner sig hoppet om att det faktiskt väntar en vår runt hörnet.


Idag har vi varit och badat i Hallsberg. Vi fick sällskap av Filip och Andjelin, till Elviras (och vår) stora glädje. När vi kom hem åkte jag och tjejerna till Godisakuten och köpte godis. Sen eftermiddagsfikade vi semlor och fruktsallad. Ingalill kom och fikade och vi roades av Oskars matglädje. Vi har bestämt när vårens Ullaredsresa ska gå av stapeln och nu har vi börjat fundera över våra inköp. Tjejerna har lekt, lekt och lekt hela tiden, de har så roligt tillsammans!
Dagens citat:
Bränn av lite fyrverkeri
i vardagsskymningen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar