2010-10-26

Award!

Jag har fått en Award från Pastorsfrun Maria, vars blogg jag ofta läser. Tack så mycket!


Beautiful Blogger Awards regler:
- Som Awardvinnare ska du kopiera in Awardbilden i din blogg, för att visa att du har fått den.
- Tacka och länka tillbaka till den du fick Awarden av.
- Ge Awarden till 7 andra bloggsystrar/bröder och länka till dem.
- Skriva 7 intressanta saker om dig själv.

Vilka får då en Award av mig? Syrran får ingen, för hon fick en från Maria hon också!
Det blir:
* Min systerdotter Lovisa, som skriver om hästar, skolan med mera.
* Min "bonusdotter" Mathilda, som låter oss läsa lite om sitt liv som student.
* Min "bonusdotter" Josefin, som skriver om sitt liv, inredning, design med mera.
* Min systerdotter Martina, som skriver alldeles för sällan =)
* Annemari, som skriver om livet, inredning och visar många fina bilder.

* Ewelina, som gör otroligt fina och goda tårtor!

* Frida, som nyss börjat blogga om sin tid på en bibelskola i Redding, Kalifornien.

Så var det 7 "intressanta" saker om mig. Det var svårt. Helst ska det väl vara något som inte står i min presentation:

* Jag älskar julen.
* Jag önskar att jag var bra på att rita och måla.
* Min favoritmat är grekisk sallad med tzatziki. Eller kebabpizza.
* Den vackraste färgen tycker jag är Blå.
* Jag har svårt att komma ihåg namn och känna igen personer.
* Min favoritfilm är Love Actually.
* Min favoritskådespelare är Liam Neeson

Det är självklart inte meningen att det ska vara mellanrum mellan Annemari, Ewelina och Frida, men bloggen vill inte som jag vill...

4 kommentarer:

  1. Kom på nu att när du kommenterar så står din länk bara som www.livet-enligt.blogg.se ,du har glömt johanna :)

    SvaraRadera
  2. Det var så lite så! :) Roligt att jag kunde vara till hjälp! ;) Hihi

    SvaraRadera
  3. Tack, så glad jag blir :)

    Kram Annemari

    SvaraRadera