2010-10-19

Foton och möten

Skolfotona är nu tagna, barnen verkar ha fastnat både på enskilda bilder, en syskonbild och på sina gruppbilder. Så fort jag får bilderna ska jag lägga upp dem till allmän beskådan. Jag har också blivit fotad,jag ser lika hemsk ut på bilderna som alltid...
Det är många möten nu, igår var det föräldramöte i klassen där jag arbetar, idag hade vi Söndaxledarsamling och i morgon är det föräldramöte i Elviras klass. Barnen hinner jag inte träffa särskilt mycket, det är tråkigt när de sover när man kommer hem. Jag får ta igen det i helgen. På lördag ska vi förresten till Norrköping och hälsa på Mathilda. Nu var det väldigt länge sedan hon var hemma. Jag har två barn som längtar efter sin storasyster! Det ska bli roligt med en liten utflykt!

Hittar inte min almanacka, så idag blir det inget citat.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar