2010-10-23

Hos Mathilda

Idag har vi varit i Norrköping och hälsat på hos Mathilda. Till min stora glädje upptäckte jag att gps:en i min mobil fungerar rätt bra, inte för att jag behöver gps för att hitta till Norrköping, men jag tycker det är roligt med (onödiga) prylar! När vi kom fram bjöd Mathilda på äppelpaj och glass. oskar kallar det äpplepaj, varför? Han har hur som helst tjatat om äpplepaj i flera veckor, men han gav bort sin bit och åt choklad istället... Pajen var god och vi hade det trevligt, Oskar var riktigt lugn!


Sen åkte vi och köpte lördagsgodis på Candyland. Det var en stor godisaffär med myyycket godis. Lösviktsgodiset var färg-sorterat, något jag gillade! Grönt, gult, rött brunt osv - kul idé!


Vi gick lite i affärer, sen åkte vi hem till Mathilda igen och åt varm smörgåstårta. Den var supergod!!! Jag ska absolut testa att göra den vid något tillfälle!

Vi har haft en jättetrevlig dag!!!

Dagens citat:
Den som inte hoppas på att vinna har redan förlorat.
Spanskt ordspråk

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar