2019-04-12

Ännu ett ”blogga ikapp”-inlägg

I söndags åkte Håkan och Elvira och tittade på lamor (eller alpackor?). Elvira har fått för sig att vi ska skaffa en lama. Eller kycklingar. Eller en katt till. Eller nåt annat!



På kvällen åt vi årets första hemgjorda potatissallad, den var sååå god!



Sen började en ny vecka. På tisdagen åkte Håkan till SETT-mässan. Barnen och jag bjöd syrran på tacos. 
På onsdagmorgonen var det snö ute när vi vaknade på morgonen. Lika glad som jag blir av snö i början av vintern, lika deppig blir jag nu...



Jag fixade lite fint i köket med påskliljor och mossa. Ska ta ett kort när de blommar också!



Elvira och Shelly! 



På kvällen hämtade jag Håkan vid tåget. Tåget var försenat (inte helt ovanligt) och det var riktigt kallt att stå ute och vänta. 



Jag har virkat vidare på min duk, här ör del fyra klar. Nu har jag gjort klart del 5 och börjat med del 6, sista delen. 



Idag är det fredag och barnen och vi får påsklov. Det är min sista sjukskrivningsdag, förhoppningsvis ska rösten hålla för att jobba efter lovet. 
Ha en bra dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar