2019-04-22

Annandag påsk

På förmiddagen idag åkte jag, syrran och Johan till vårt sommarparadis en liten sväng. 



Vi fikade!



Syrran jobbade!



Och på vägen hem stannade de och tog en av mina cacher. 



Sen grejade vi lite hemma. Jag följde med syrran när hon skjutsade hem Johan. Jag handlar. Sedan ville Oskar cacha lite. Hans intresse för geocaching är återuppväckt och jag har hjälpt honom att logga en massa gamla cacher som han tagit tidigare men inte loggat. Han har varit ute och cyklat och tagit ett par cacher idag (på sin nya cykel btw) och sen ville han att jag skjutsade honom till ett par cacher. 
En bro där kungar fordom ridit på Eriksgator! 





Skansen där Kristian Tyrann kunnat stoppas och Stockholms blodbad förhindrats, om inte någon visat honom över stigar på en mosse.



Vi åkte hem och åt kvällsmat och så såg jag avsnitt 2 av sista säsongen av Game of Thrones. Ett bra avsnitt, tyckte jag. 

Nu får hag snart ta och gå och lägga mig, imorgon är det dags för arbete! Jag har inte jobbat sen i mitten av februari, pga sjukskrivning och lov. Det ska bli spännande att se hur det går med rösten och halsen. Lite orolig är jag allt. 

2 kommentarer:

  1. Tack för idag, lycka till med rösten i morgon /syster yster

    SvaraRadera
  2. Hoppas det går bra med jobbet:)

    SvaraRadera