2019-04-06

Veckorapport!

Måndag: Var hos logopeden och fick olika övningar att göra. Passade på att köpa med mig sushi hem. Och pommes till Elvira, som fortfarande var sjuk. 



Tisdag: Elvira påbörjade sin prao på en bondgård. Håkan upptäckte att kaninerna grävt ett nästan en meter långt hål mot grinden. Flykttunnel?



Onsdag: Hälsade på på jobbet och fick besked om min nya lön. Beställde garn till en virk - CAL, det kan ni läsa mer om i min handarbetsblogg. 



Torsdag: Började virka på löparen. Målade lite i Oskars rum. 



Fredag: Besökte logopeden igen, håller på att lära mig prata med magstöd. Efter det fikade jag med syrran och tog ut pengar till vår Krakow-resa. 
Fredagsmys blev det förstås här hemma på kvällen!



Det var lite om vad vi gjort i veckan!

1 kommentar:

  1. Stackare vilket elände med din röst och alla infektioner ni får dras med hoppas att ni snart är helt friska.
    Vilka busiga kaniner!

    SvaraRadera