2016-08-14

Ullaredsfynd

Jag lovade att jag skulle skriva om mina Ullaredsfynd, så det är väl bäst att jag gör det!

Till Oskar hittade vi en ryggsäck, en långärmad tröja, tre t-shirts, jeans och fingervantar (går alltid åt ett gäng). Han köpte också lego och en skateboard. 


Elvira fick nattlinne, sportlinne, ridstrumpor, strumpor och vantar. 


Jeans


Linne och tröja. 


Och en säkerhetsväst (rid) och ett ridspö. Hon köpte också koppel till kaninen, whiteboardpennor, ett bäddset mm. 


Jag hittade, som ofta när jag egentligen inte letar, en hel del kläder till mig själv. 
Två par jeans (likadana), ett par svarta byxor, en träningströja och en träningsjacka. 


En vinröd t-shirt, en svartvit t-shirt, ett blått linne och en vinröd långärmad tröja. 
Vinröd, förresten? Plommon? Ja, ja, nån färg är det. 


Ett vitt linne, likadant som det blåa, en stickad cardigan, en blå tröja, likadan som den vinröda och en svartvit tunika. 


En dyna till mormorsvagnen. 


Och gardiner till köket. 



Håkan köpte t-shirts, kalsonger, bullens pilsnerkorv och annat som han brukar köpa!

Just det, jag köpte två orkidéer, 39,95 styck. Det var billigt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar