2015-02-21

Lördag del 1

Idag blev det många bilder, jag delar upp det  på två inlägg! Först en bild på masken Oskar gjorde igår:


Marcus kom hit och lekte med Oskar, ja Elvira var också med en del. Jag roade mig med att städa vår bra att ha-låda. Har ni en sån? I vår hittar man batterier, verktyg, magneter, skruvar, tejp, hänglås med mycket mera. Det var flera år sedan vi städade den senast, så det var välbehövligt. Synd att jag inte har någon före-bild. 


Det var så härligt ute, jag och Shelly var ute en lång stund i trädgården. Jag tog bort kattbajs från gräsmattan. Den lilla buskatten har inte (i likhet med många hundägare tydligen) fattat att det som göms i snö kommer fram i tö. 


Sen tittade jag på skiathlon och hejade på Kalla. Tråkigt att det inte blev guld, men bra kämpat!


Barnen åt glass!


Och på eftermiddagen blev det semlor. Och mer skiathlon. 


Poserande barn!


Fortsättning följer!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar