2015-02-14

Fredagen den trettonde och Alla Hjärtans Dag

Fredagen den trettonde började med halsont, en larmande värmepump (eg brinepumpen) och brist på varmvatten. Jag gnällde lite på Facebook och fick till svar att det ju inte var så konstigt med tanke på vilken dag det var. Vilket jag inte tänkt på. Tror inte på det där.


Dagen blev strax bättre. Rörfirman lovade att komma efter lunch (och det gjorde de, chefen bjöd på hjärtan (inte för att jag åt, men ändå), det var en bra dag på jobbet med pyssel och sång och halsen kändes bättre på eftermiddagen!


Kort, godis och nån liten överraskning brukar det bli på Alla Hjärtans Dag, som är idag. Det här gav jag bort. Barnen fick handla något de ville ha själva. 


Håkan fick hjärttvättsvampar!


Jag fick en bok och fina kort!


Glad Alla Hjärtans Dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar