2015-01-25

Söndag med fika och promenad

Idag stod en 45-minuterspromenad på schemat. Jag har lite svårt att hitta en lagom lång slinga att gå, men det gick tillslut. Det var halt och grått, roligare promenader har jag gått.

På eftermiddagen åkte vi till barnens farmor och fikade. Eller snarare, barnen fikade och Håkan och jag drack kaffe. 


Jag tycker verkligen att jag har varit duktig de senaste två veckorna. Tio motionstillfällen, inget godis, inget fikabröd och så gott som inga kolhydrater. Det vore helt ok om det syns på vågen i morgon bitti!


Barnen ritade och pusslade hos farmor, vi pratade och Håkan blev klippt. 


En trevlig stund! Avslutar med en bild på den vackra tulpanbuketten som stod på bordet. Jag har inte köpt några egna denna vecka så jag får njuta av andras!

2 kommentarer:

  1. Håller tummarna för dig när du kliver upp på vågen! Bra jobbat!

    SvaraRadera
  2. Bra jobbat med motion och utan godis, hoppas att du får det resultat du vill på vågen.

    SvaraRadera