2015-01-31

Fredag

Veckorna går så fort. Måndag-fredag-måndag, känns det som. Igår var det fredag igen. Jag var hemma med Elvira delar av dagen, så det blev tidig helg. Efter helghandlingen ställde jag mig och stekte tacoköttfärs som jag frös in, vi ska till Sälen om en vecka, barnen och jag. Håkan är inte det minsta intresserad av skidåkning och han ogillar snö, så han stannar hemma den här gången. Syrran och Kenneth ska också dit och jag och barnen ska dela stuga med mina syskonbarn Johan och Lovisa - undrar om de vet vad de har gett sig in på?!


Jag har virkat en hel del, babyfilten till Josefin och Filips bebis är nog snart klar. Jag är ute i god tid!


I övrigt blev det en fredagkväll framför TVn, barnen åt popcorn och jag drack osötat te. Kändes faktiskt helt ok, sötsuget har nog minskat lite. Nu laddar jag för promenad. Jag var ute en sväng igår också, då var det nog lättare för idag har det kommit en massa snö. Men ut ska jag!

2 kommentarer:

  1. Vad härligt att åka till Sälen! Jag har varit där på sommaren och är väldigt nyfiken på hur det ser ut på vintern... Fin filt:)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det kommer bilder från ett vintrigt Sälen snart!

      Radera