2015-01-24

Pulkaåkning och mer före/efter

Barnen och jag hade en toppen-förmiddag i pulkabacken tillsammans med Oskars kompis Marcus och hans mamma Ingmarie. Vi åkte i en gammal grusgrop, en rätt rejäl backe är det. Till en början var vi ensamma där med så småningom kom det fler och fler andra familjer och det blev lite trångt i backen.


Det gick fort nerför backen! Även jag åkte några gånger, vurpade, sprutade snö på barnen med mina fötter och kämpade mig sedan uppför backen. En pulkalift vore toppen!


Sen grillade vi korv och marshmallows!


Barnen, särskilt Oskar, njöt verkligen av tillvaron!


Jag var ståndaktig och åt varken marshmallows eller korvbröd!


En mysig förmiddag i backen!

I eftermiddags köpte vi en blå madrass som den Marcus har (se bilden ovan) för den var helt klart det bästa att åka på. De brukar hålla bra också, i alla fall de som de har på fritids.

Elvira var nöjd med klippningen igår, men tyckte sedan att skillnaden var för liten mot före-kortet, så jag klippte lite till idag. Så här kommer ett kort med före- mellan- och efterbilder!

 
Hon är fin i alla längderna, men riktigt nöjd med det nya korta, tror jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar