2019-08-07

Varberg!

Vi försöker roa oss så mycket som möjligt nu när semestern snart är slut, så igår hoppade vi in i bilen igen. Vi bytte ut Mathilda mot syrran bara. 
Här har vi lunchpaus vid Isaberg. Snickarkorvssallad!



Det var mulet när vi närmade oss kusten, så vi bestämde oss för ett besök på GeKås, Ullared. Oj, vad vi fick leta parkering (inte Håkans favoritsysselsättning), men till slut lyckades vi. Väl inne var ändå inte känslan att det var så vansinnigt mycket folk. 



Vi hade inga jättelistor utan handlade lite smått och gott. Fika i salladsbaren blev det också. 



Sen åkte vi och checkade in i stugan på Getterön camping, och direkt efter blev det bad i havet. Oskar och jag är prickarna som hoppar i vågorna!



Jag försökte ta en snyggt kort på mina barn, men de hade lite svårt att stå still!



 Jag fick ta ett kort på Håkan istället!



Vi åkte in till Varberg och åt mat från matvagnarna, som förra året. 



Vi tog vårt klassiska kort! De var lättare för dem att få plats när de var yngre!



Vi tittade vid kallbadhuset också!



Sedan tillbaka till campingen för en omgång minigolf! Naturligtvis vann jag i år igen!




Kvällsmys i stugan! 



Nu har vi sovit en natt, trots åska och regn och vaknar till vad som ser ut att bli en solig dag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar