2019-08-11

Fixardag

I fredags kändes det som om jag fixade en del grejer som behövdes fixas. Vi var till exempel iväg och fixade pass. Jag var också på banken och fixade tre olika ärenden som jag tänkt fixa länge. 



Där passade vi också på att titta på vår närmsta gymnasieskola, det är bara ett år kvar tills Elvira börjar gymnasiet. 



Hemma kollade jag upp en del ekonomiska saker och så returnerade jag Oskars aerodrums, som inte fungerade som tänkt. Plockade undan grejer ftån Ullared gjorde jag också. 
På kvällen spelade vi Rummikub, ett spel vi köpte på GeKås. Klurigt, men roligt!



Senare kom mina ungar och satte sig i vardagsrummet och vi hade en skratt- och flumstund tillsammans! Och pratade om lite allt möjligt. Kan inte förklara riktigt, men sånt värmer hjärtat, när barnen är lite större!



Det var dock inte lätt att fånga dem på kort!




2 kommentarer:

  1. Åh, jag tror jag förstår hur du menar. De där stunderna när barnen har tid att sitta och verkligen prata är guld värda, att få ta del av deras tankar <3

    SvaraRadera