2019-08-18

Ledig, lat lördag!

Igår vilade vi oss. Ja, Elvira var i och för sig och red på förmiddagen och Oskar lekte med Marcus. Under tiden gick jag en promenad med syrran och så drack vi kaffe efteråt. 
Men sen gjorde vi inte så mycket. Jag lyssnade på en bok (vek i och för sig tvätt samtidigt), Håkan gjorde soppa till matlådor åt sig, Elvira hade Mi på besök. 
Oskar och Håkan kollade om majsen var klar (det var den inte). 



På kvällen hamnade Håkan och jag framför Dirty Dancing! Underbar nostalgi! Jag försökte få Elvira att titta men hon vägrade. När den var slut började nästa film på TVn, det blev så att jag såg den med. Förr eller senare exploderar jag. Har sett den förut, men den var lika sorglig i slutet för det. 

En bra dag!

1 kommentar:

  1. Dirty Dancing är den film förutom julfilmer som jag har sett flest gånger. Mina barn förstår inte alls varför jag tycker den är så bra. Inte maken heller för den delen :)

    SvaraRadera