2019-08-06

Ett par hemmadagar!

Söndag och måndag blev hemmadagar, jag har knappt varit utanför huset. Jo, i söndags gick syrran och jag en promenad. Sedan drack vi kaffe och satt och pratade i ett par timmar. Mycket att ta ikapp!
Efter det satt Mathilda och jag och tittade på film från när barnen var små. Oskar var och firade sin kompis Marcus, som fyllt år.  
Mamma tittade in lagom till eftermiddagskaffet. Hon fick smaka lite tomater också. 



Sen åkte jag och lämnade Elvira på ridning och hämtade Oskar. Vi tittade på mer film från mör barnen var små. 
På kvällen spelade vi spel, först Ubongo. 



Sen Quizmysteriet och Geni. 



Igår började syrran och jag också dagen med promenad och kaffe. Sen åkte vi till återvinningscentralen med en kärra skräp!



Vi var barnvakt till Penny och Roxanna. Jag var uppe och letade efter ett annat spel men hittade fiskspelet, som var jättekul!



Elvira visade en tavla hon målat. Jag tycker hon är så duktig!



Igår kväll spelade Oskar och jag Kalaha. Och så tittade jag på Suits. 

Nu är det slut på hemmadagarna igen, nu ska vi ut och åka lite till. Mathilda stannar hemma hos djuren och så tar vi med syrran istället!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar