2018-07-17

Geocaching, kaniner och nordiska tapas!

Idag åkte Håkan och jag och cachade lite. Här cachar vi precis vid en väg, folk undrade nog vad vi gjorde...


En glass i Karlsborg!


En domarring i Undenäs!


9 cacher blev det. Kaninerna låg tätt tillsammans och vilade när vi kom hem. Alla utom Timjan, som var hos grannen. Igen... Nu är han hemburen. Igen...


Elvira och jag hjälptes åt att klippa lite klor och kolla kön på ungarna. Jag fick det till att alla utom möjligtvis en är tjejer, vilket låter lite för bra för att vara sant, så jag får nog be om en second opinion.


Ikväll var det nordiska tapas till Svansen på Skansen. Mycket gott!


Ägghalvor, skinkröra, kräftröra, tunnbrödsrullar mm. Mums!


Vi tittade på Svansen på Skansen och Morden i Midsomer. Nu är alla nattade utom jag, men jag tror att det är dags för mig också!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar