2018-07-26

Garaget, Penny och Roxanna och körsbärssylt!

Igår var det onsdag, det är jag rätt säker på.Jag målade på förmiddagen. Det mörkgrå ska målas en gång till, sen är den här sidan klar.


Sedan skrapade jag färg på långsidan. Rätt vad det var stod två flickor vid mina fötter, Håkan och Elvira hade varit och hämtat dem.


Elvira och Penny grejade med kaninerna.


Penny och jag åkte och handlade. Penny gillade fontänen!


Barnens farmor kom och vi fikade munkar eller vaniljhjärtan.


Roxanna fikade också när hon vaknat.


Baddags! Ni vi badade lite tidigare var Penny väldigt försiktig och ville helst vara i någons famn. Den här gången kunde hon vara nära, men inte i någons famn.


Roxanna badade också, och provsatt på flamingon.


Tjejerna leker i sandlådan med Oskar.


Jag gjorde körsbärssylt!


Vi tog ett kvällsdopp. Nu lossnade det en hel del för Penny, hon flöt omkring lite själv (med armpuffar), men vägrade sprattla med armar och ben för att röra sig framåt.


Körsbärssylten blev bra förresten, Oskar och jag provsmakade den i lite yoghurt!


Tjejerna delade rum för första gången hos oss, det gick bra, de väckte inte varandra.

Jaha, det var onsdagen det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar