2014-08-03

Godisburk och fotboll

Igår hade jag tre tider att passa. Det kändes jättekonstigt och stressigt. Det känns som om vi levt tidlöst ett tag nu. Två av tiderna var att hämta och lämna Oskar på Marcus kalas. Det var ett jätteroligt kalas tyckte Oskar.

När han var återbördad till hemmet åkte jag och hälsade på pappa. Mamma var också där. Jag hjälpte till att ställa in kanalerna på TVn och så fyllde jag på godis i godisburken. I mammas sommarstuga finns en godisburk, barnen får ta tre godisar när de är där och nu har vi en godisburk hos pappa också. 
Jag lyckades ta ett fint kort på mina föräldrar också!


Den tredje tiden jag hade att passa igår var att Oskar skulle hämta ut fotboll, tröja och vattenflaska inför fotbollsskolan dom började idag. Nu blir det tider att passa varje dag...


Det verkar som om de flesta andra har fotbollsskor, fotbollsstrumpor och benskydd. De behövde inte ha det, men det är ju aldrig roligt när man är den ende som inte har...

Elvira har haft Ida på besök, hon blev kvar över natten. Nu badar de och har det skönt. Jag ska snart hämta Oskar, jag återkommer om dagens aktiviteter senare. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar