2014-08-16

Första arbetsveckan till ända

Nu har jag jobbat en vecka. Långs dagar på jobbet och en massa jobb med hem... Känner mig nästan redo för skolstart nu!
En bra sak med första arbetsveckan är att vi har en timmes lunch, så vi hinner gå ut och äta. Det är både gott och trevligt!


Vi har hunnit med att besöka två restauranger jag inte ätit på tidigare. Dels en nyöppnad Thairestaurang, dels relativt nyöppnade Subway. God mat på bägge ställena!


Oskar har inte varit helt nöjd på fritids, hans kompisar har inte varit där. Därför blev torsdagen en riktigt bra dag, då Marcus besökte fritids och Oskar sedan följde med honom hem. Dessutom åkte de till Hallsberg och badade och Oskar tog Silvergrodan! Han kan alltså simma tio meter och hämta ett föremål på botten!


Elvira åkte med sin moster, morbror och kusin till Ullared i torsdags. Hon kom hem sent. Trött men mycket nöjd med dagen och sina fynd. Jag tog ett fint kort på henne när hon packade upp men det fick jag inte visa er!


Avslutningsvis måste jag visa er en "vill ha-sak". Visst är väl dessa burkar för läckra?! Lite för dyra bara!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar