2014-08-24

De blir stora, de små liven...

Elvira och jag gjorde en liten shoppingutflykt idag. Först lät vi göra en nyckel åt henne, hon behöver ha en egen nu när hon inte går på fritids. Det blev en med en katt på.


Vi köpte skor, ljus, en present, lampor och fika!


Och så tog Elvira hål i öronen. Mathilda fick ta hål i öronen när hon fyllde tio, så det har vi sagt till Elvira också, men nu är det ju inte så länge kvar till dess så...
Nöjd är hon, men det känns lite ovant! Min lilla, stora tjej!


Till Oskar skaffade vi ett sim-kort till min gamla iPhone. Nu behöver han inte låna min och spela på! En nöjd kille fick vi här hemma! Alldeles för liten för en mobil egentligen, men lagom stor för nåt att spela på, och min mobil låg ju bara där till ingen nytta.


På eftermiddagen hade vi avskedsfika för Lovisa. Hon bjöd på en massa gott!


Nu flyttar min lilla unge (jag tycker hon är lite min så mycket som jag har varit barnvakt åt henne) hemifrån, hon ska gå ett år på en folkhögskola. Jag tycker det var nyss hon såg ut som på bilden nedan. Tiden går så fort! Kan man stoppa tiden på nåt sätt???


Lycka till Lovisa, ha ett toppenår, och kom och hälsa på oss när du har tid!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar