2014-01-31

Månadsbild

Inspirerad av Marie har jag under året som gått tagit kort på samma plats en gång i månaden, från februari 2013 till januari 2014. Så här kan ett år i vår trädgård se ut!
 
Februari
 
Mars
 
April
 
Maj
 
Juni
 
Juli
 
Augusti
 
September
 
Oktober
 
November
 
December
 
Januari
 
Vilken skillnad det är på maj månads otroligt gröna färg och junis inte alls lika färgstarka. Åh, vad jag längtar till sommaren!
Härligt också att se ett hörn av altanen före och efter renoveringen!

1 kommentar:

  1. Vad kul att du blev inspirerad, visst är det kul att följa årets förändringar och naturens färger på samma plats. Jag valde också vår trädgård första året, sedan en damm i parken som jag passerar när jag går till jobbet och nu senast min utsiktsplats vid sjön där vi bor. För min del behövar jag nog ha platser som jag passerar ofta för att det ska bli av.

    SvaraRadera