2014-01-31

Fredag, snö och torra händer

Idag är det fredag, en kort arbetsdag för mig. Jag träffade Oskar på skolgården när han var på väg till matsalen, han hoppade från den stora snöhögen på skolgården. Elvira har haft feber ett par dagar och var hemma från skolan.
På väg hem drog jag Oskar och lite bagage i pulkan. Det gick bra tills vi kom till vår oplogade väg, då blev det jobbigt!
Sen åkte jag och fredagshandlade. Mitt bästa inköp blev handkräm som jag varit i behov av i flera dagar. Konstigt nog är den alltid slut när jag behöver den som bäst. 
Ikväll började jag titta på en serie som Håkan rekommenderade, The Shield. En polisserie där det är svårt att veta vem som är ond och vem som är god. Eller vilka som är båda delarna, kanske. Barnen har tittat på Fångarna på fortet. 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar