2013-01-31

Viktigt!

Jag har ju glömt något viktigt! Jag borde ha skrivit om förra veckans nyttiga (?) liv i måndags. Nu har det ju snart gått en vecka till... Kanske är det för att jag inte skötte mig så bra som jag inte har skrivit om det...

Jag promenerade bara vid tre tillfällen förra veckan. I snitt gick jag kortare sträcka, saktare och brände färre kalorier per tillfälle än veckan innan. Inget vidare, alltså.
Dessutom var jag i Stockholm och där slank både potatisgratäng, pärlcoucous, lite godis och belgisk chokladkaka med glass ned. Inget vidare det heller.
Men trots detta gick jag ned ett kilo i vikt under veckan, så jag är inte helt missnöjd.

Den här veckan har det gått ännu sämre. Hittills har jag inte promenerat en enda gång. Skyller på halkan och utvecklingssamtalen. Men imorgon måste jag ut!

Jag somnade en stund när jag kom hem från jobbet idag. Trots barnen. Det är sånt som aldrig brukar hända. Är nog lite trött. Det vore nog bra med en promenad. Men inte idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar