2013-01-21

Hur gick det?

Ja, hur gick det med motion och nyttig mat veckan som gick?
Rent viktmässigt gick det väl sådär. Jag gick ner i vikt, men bara lite.
Matmässigt gick det bra, jag har ätit mycket grönsaker och testat en ny maträtt, Thaifrikadeller.
Jag promenerade 4 dagar av 7 (jämfört med 5 av 7 veckan innan) och så simmade jag och gick i trappor igår. I snitt var varje promenad längre än förra veckan, jag gick fortare och förbrände fler kalorier per promenad. Det låter väl bra?!
Sen ska ingen tro att jag går jättelångt och jättefort, men jag går i alla fall. Och det ÄR bra för att vara jag.

Hur kul är det för er att läsa detta då? Inte alls gissar jag, jag skriver bara för att sätta lite press på mig själv. Det behöver jag!!!

2 kommentarer:

  1. Hejja! Det kommer att gå allt bättre och bättre/ Syster Yster

    SvaraRadera
  2. Du er flink syns jeg! Her er det svært lite trening men spiser sunt. Lykke til videre! LK

    SvaraRadera