2013-01-14

Nöjd

Jag är så nöjd med mig själv! Efter en vecka utan kolhydrater och med mer motion än vanligt (5 promenader på 7 dagar) så har jag gått ner en del i vikt. Idag påbörjades en ny vecka och jag kan stolt säga att jag har promenerat 100% av dagarna i denna vecka hittills!
RunKeeper är, som du säkert vet, en bra app när man motionerar. Den talar om hur långt du gått, hur fort du gått och hur många kalorier du förbränt.
Hur länge jag klarar av att motionera och äta bra vet jag inte, det brukar dessvärre inte dröja så länge innan jag faller tillbaka i mina dåliga vanor. Så jag skriver om det här på bloggen för att känna lite press...
Är det fler än jag som känner behov av att ändra livsstil lite så här efter jul?

1 kommentar:

  1. O,ja... Nu är det dags att byta matvanor :D Lycka till! Kram från Australien♥ ~Pernilla

    SvaraRadera