2010-06-05

Flera firanden!!!

Nu har jag äntligen lagt in en massa bilder på datorn, har inte orkat gjort det på några dagar. Så nu ska ni få lite bilder att titta på. Först kommer en bild från Lovisas konfirmation förra söndagen, när Oskar hjälpte sin mormor att ta upp kollekt! Det ska böjas i tid...


I tisdags firade vi mig! Min mamma och min svärmor hade trevligt tillsammans, det ser ut som om de hade mycket att prata om.



Vi grillade korv, alla verkar ha blivit mätta och belåtna.



I veckan hängde vi upp "sommargungan". Det var tungt att ha Oskar i knät, tyckte Elvira.


Idag har vi firat Oskar. Här är en bild på den fina tårtan som jag beställt. Oskar gillade bilarna, dem tog han på en gång!


Farmor kom med ett "stot ket", precis som Oskar önskat.


I det stora paketet fanns en "tatto". Det var nog dagens bästa present, även om han blev mycket glad åt alla sina presenter.


Oskar mumsar däck från tårt-bilarna. Han fick stolar och bord till lekstugan, som var perfekta att sitta vid och fika!


Tack för alla fina presenter! Oskar verkade mycket nöjd med sin dag.
Dessutom har han i kväll frivilligt bett att få sitta på pottan, inte för att det kom något, men ändå!
Dagens citat:
Varken diamanter eller människor
slipas utan friktion.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar