2010-06-03

35!

Sen sist jag skrev har jag hunnit fylla hela 35 år! Börjar känna mig rätt gammal! Jag hade en toppen-födelsedag. Solen sken från en klarblå himmel, mina kära släktingar kom och firade mig och jag fick presenter som jag önskat mig, framför allt presentkort, vilket jag tycker är toppen. Stort tack, alla nära och kära!

Igår var det riktigt varmt, så när jag hade hämtat barnen på förskolan åkte vi till sjön och badade. Det var säkert 17 - 18 grader i vattnet, Elvira och jag simmade lite och Håkan doppade Oskar. På vägen hem köpte vi glass vid Reveln. En härlig eftermiddag!

Nu sitter jag på jobbet, jag har rast. Ägnar mig åt att prata med försäkringskassan och surfa runt lite. Men nu måste jag väl strax sätta fart och jobba igen. Eleverna har 6 skoldagar kvar, varav en är avslutningsdagen. Nu är de sugna på sommarlov!

Dagens citat:
Sommarlov vi väntar på
Sommarlov vi snart ska få
Sommarlovet är underbart
Sommarlov vi nu önskar oss alla
Sommarlov med bad och sol
Sommarlov liksom i fjol
Visst är fröken och skolan bra
Men sommarlov vill vi ha.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar