2019-10-09

Vilken dag!

Jag började morgonen med att njuta av lite höstmys. Tänk att en liten ljusslinga kan sprida sån glädje och värme!



Förmiddagen tillbringade jag på lasarettet, först med provtagning och sedan samtal med en sjuksköterska, dvs 6-veckorskontroll. Allt var bra. Jag fick ett intyg att visa på restauranger och inom vården vid behov. 



Sedan blev det jobb, det blev sena dagar både igår och idag. Mycket att göra. När jag kom hem åt vi, sedan förhörde jag Oskar, han har SO-prov på fredag. Därefter tog jag en liten kvällspromenad, det var segt att ge sig ut men jättemysigt när jag väl kom iväg. Jag passade också på att gå tillbaka till jobbet och hämta grejer jag glömt. 



Sen har jag ägnat ett par timmar åt planering... 



Nu är jag trött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar