2019-10-03

Ojsan!

Jag är hemskt ledsen för den dåliga uppdateringen på bloggen. Tiden går för fort! I söndags firade vi i alla fall svärmor, med lite god mat och en liten present. Jossan och Mathilda var också hemma. Före det gjorde vi inte mycket, vi var rätt trötta efter Ullaredsbesöket.



Sen känns det som om jag har jobbat, förhört barn på läxor och inför prov, jobbat, jobbat, förhört barn lite mer och så jobbat lite till. Elviras NO-prov gick i alla fall bra, det var roligt!

Här om morgonen var det väldigt vackert när jag gick till jobbet i alla fall, det hann jag se!



Jag har klippt Oskars hår ikväll. Elvira är på nattorientering med skolan. Jag hoppas hon har det bra och att det inte kommer dröja alltför länge innan jag får åka och hämta henne.

Ikväll tänker jag lite extra på min systerdotter Lovisa, hon har en mycket nära vän som är väldigt sjuk just nu. Du som ber får gärna be!

1 kommentar: