2019-10-30

Till stan igen

I söndags mammografi, i måndags återbesök hos logopeden. Till sjukhuset två dagar i rad, dålig timing. 
Först var det förstås studiedag med föreläsning. Sen tog jag tåget till stan. Jag hittade ett par böcker på Myrorna och strosade runt lite. Jag satt en stund vid slottet och njöt i solen, innan jag gick mot sjukhuset. 



Där blev det en kopp kaffe och lite mellanmål. 



Logopedbesöket gick bra, men jag är fortfarande lite rösttrött i vissa situationer. 
Sen satt jag och bläddrade i tidningar på sjukhusbiblioteket en stund och väntade på syrran. 



När hon var nästan klar för dagen gick jag till hennes kontor och väntade, sen åkte vi hem tillsammans. 

Oskar var på Boda Borg under dagen, Elvira satt hemma och kollade på dåliga realitysåpor. Skönt för dem med höstlov!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar