2016-04-23

Barnfritt och bröllopsdag!

På söndag är det 12 år sedan Håkan och jag gifte oss. Eftersom vi har en massa annat för oss på söndag så firade vi igår och idag. Igår eftermiddag skjutsade vi in barnen till storasyster Mathilda för övernattning. Sedan hade vi en mysig kväll, Håkan och jag! Vi åt en massa gott! Vi började på kinarestaurang, där vi åt god mat!


Jag köpte med friterad banan och glass hem!


Och på något sätt fick vi plats med stenbitsroms-toast också!


Jag älskar mina barn, men ibland är det väldigt skönt att vara på tu man hand!

Idag på förmiddagen blev det vandring och geocaching vid Harge uddar. Jag har aldrig varit där tidigare, men åh, vad vackert det var! Tur med vädret hade vi också, när vi åkte därifrån kom det snö, men vi hade sol och varmt när vi gick!

Bastudalen


Blåsippor


Håkan på väg!


Harge uddar


Det var inte en barnvagnsvänlig promenad direkt!


Jag!


Utsikt över Vättern!

 
Dit kommer vi säkert åka fler gånger!
 
Jag inser att ett TBT-inlägg om vårt bröllop skulle kunna vara något att snickra ihop. Vi får väl se!
 
Idag är det bara du och jag
Idag är det bara vi två
Du är min
Och jag är din
Och kärleken förde oss samman
 
Ulf Lundell

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar