2018-05-06

Why don’t we

Elvira har tjatat om att få åka på kosert med Why don´t we sen i november. Det är ett pojkband från USA som jag tror håller på att bli kända. Deras största hit än så länge är Trust Fund Baby, skriven av Ed Sheeran.



För ett tag sedan skickade hon efter en hoodie men deras logga på.



Jag är inte jättepigg på att köra bil i Stockholm eller på att köra hem på natten efter en konsert, så jag har försökt få henne att hitta nån bra lösning på hur hon skulle ta sig till konserten. Hennes kompisar gillar inte Why don´t we, så ingen annan hon känner ska dit. Hennes kusin Lovisa var svårövertalad, liksom hennes moster. Så för ett par dagar sedan bestämde vi oss för att ta tåget upp, boka hotell och gå på konserten, hon och jag. Det ska bli kul, även om det kanske inte är den grupp jag skulle ha gått på konsert med om jag hade fått välja. Men de är inte dåliga.



Framför allt ska det bli kul att få hänga med min fina Elvira!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar