2018-05-27

Martina ”Tinis-Minis” 30 år!

Orsaken till att vi åkte till Jönköping igår var att min älskade systerdotter Martina fyllde 30 år i torsdags. Lilla Martinis! Det här kortet är från en av våra minisemestrar tillsammans. Jag var extremt mycket barnvakt åt henne och hennes bror Johan när de var små, så jag är både lite moster, extramamma och storasyster åt henne! Och nu har hon fyllt 30!



Hon var så fin i en röd härlig klänning igår! Vi satt ute i trädgården och åt. Nästa år kan de ha fika i trädgården vid sitt eget hus!



Jag, Vera och Elvira!



Elvira och Vera tycker mycket om varandra!



Arvid och hans kusin Elton!



Arvid och Oskar!



Vi åt god smörgåstårta och sedan öppnade Martina paket. 

 

Vi åt tårta också!



Det var lite svårt att skära!



Oskar badade i Vättern!



Mathilda tittade på!



Kusiner!



Fotografering pågår. Mathilda rycker in som barnvakt!



Sedan åkte vi och tittade på huset som Martina och hennes Johan har byggt. Om mindre än 4 veckor ska de flytta in! Här är köket!



Huset från sidan. 



Och från baksidan!



Ett fint hus med fint läge och bra planlösning! Här tror jag de kommer trivas bra!

Tack för att vi fick komma och fira dig, Martina!

1 kommentar:

  1. Vilket fint hus! Den där balkongen på övervåningen ser ju hur mysigt som helst ut!!!

    SvaraRadera