2015-08-28

Torsdag

Igår ösregnade det när jag skulle gå hem från jobbet. Oskar lyckades slå pannan i staketet, så vi höll på att aldrig komma hem, och blöta blev vi.
När jag kom hem var huset fullt av tjejer, Elvira hade tre kompisar på besök. De lekte kurragömma tillsammans med Oskar. 
Jag roade mig med att betala räkningar, alltid lika roligt...
Håkan frågade Oskar hur det är i skolan och fick svaret Tråkigt, vilket ju känns sådär när man är hans fröken. 
Jag motionerade inte, har inte gjort det på över en vecka. Gah! Blir tokig på mig själv. 
Men i morse upptäckte jag att jag i alla fall har gått ner de kilon jag gick upp över sommaren. Det känns bra!
Jag har en underbar klass som det är väldigt roligt att jobba med, det känns också bra!
Snart är det helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar