2015-08-07

Fina tavlor!

Oj, vad jag var dålig på att ta bilder igår. Jag tog bara bilder på våra nya tavlor, som kom med posten igår. Det är tre fotografier, ett från Trysil där vi vandrade tidigare i sommar, ett från Trollskogen på Öland, det tror jag är från 2009 och så kortet från när vi var ute och rodde på vår lilla sommarstugesjö, som Oskar tog. Jag skickade efter dem från fujidirekt.se för 39 kr styck. Jag är jättenöjd!


Vad gjorde vi mer? Jag joggade med Oskar på cykel som sällskap. Jag rensade och förvällde nio liter svamp. Jag sorterade korten som dök upp samtidigt med förstoringarna. Jag bytte ut den gamla pumpen mot den nya. Diskade och lagade mat gjorde jag förstås också. Och läste lite. Barnen badade i poolen och spelade/tittade på skärmar av olika slag. På kvällen följde de med Ing-Marie till sjön. Håkan klippte gräset när han kom hem. 
Helt enkelt en hemma-dag då vi inte gjorde nåt speciellt!

1 kommentar: