2015-08-23

Penny-abstinens och sol o bad!

Idag skulle vi inte göra nånting, hade vi bestämt. Bara vila och ta det lugnt efter en hektisk vecka. Jag nämnde Penny här om dagen men Håkan ville inte höra på det örat. Igår ändrade han sig dock, kom på att det var en hel vecka sen sist och bokade in ett besök!


Hon sov när vi kom, den lilla sötnosen!


Men vaknade/väcktes så småningom!


Oskar gosade med kattungar istället. Som tur är är de redan tingade!


Penny med mor o far!


Sedan blev det bad! Vi fick med oss Elviras kompis Ida.


Oskar i björken!


Min kollega och hennes man, Håkans barndomskompis, hamnade bredvid oss på stranden med sina söner. Oskar fick testa metalldetektorn de hade med sig, gissa om jag hade en nöjd son?!


Altan-mys med min knasboll!


Elvira och jag har börjat läsa Godnatt Mister Tom, gissa om jag erbjuder mig att  lägga henne nu?! Den är så bra och det är så mysigt att läsa tillsammans med henne!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar