2015-08-11

Andra arbetsdagen och sista Svansen

På förmiddagen planerade vi med fritids och så startade vi Läslyftet, en fortbildning som vi ska ägna oss åt detta läsår. Det blir nog jätteintressant!
Till lunch blev det kinamat!


På eftermiddagen fick jag veta lite mer om mina blivande elever och så började vi titta på schemat. Jag lekte vaktmästare ett tag, kröp på golvet och skruvade ställbara bord så de blev lika höga. 


Ikväll var det också avslutning på Svansen på Skansen. Ikväll blev det nordamerikanskt, tjusigt serverat och mycket gott!


Här i huset blev vi inte ledsna över att Petra Marklund gjorde sitt sista program, hon har inte varit så bra enligt oss. Även om hon nog har försökt. 

Mathilda och jag blev glada över att sånger ur Kristina från Duvemåla sjöngs. Vi ska se den i höst. Igen! Tredje gången för mig!

Imorgon är det dags att vakna tidigt och väcka Oskar tidigt. Hur ska det gå?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar