2015-08-15

Resten av första arbetsveckan!

Det är mycket som ska ordnas första arbetsveckan och man är ju inte direkt van vid att vara igång på det sättet, så de senaste kvällarna har jag varit väldigt trött. Dessutom har jag haft med mig en massa jobb hem. Så därför har det blivit dåligt med bloggande några dagar.

Jag fick lite hjälp av mina barn med att sortera pennor i alla fall!


Oskar byggde penn-hus!


Ida sov över hos Elvira natten till fredag och när jag kom hem från jobbet i fredags eftermiddag ville de åka och bada. Så det gjorde vi! Det blev en härlig eftermiddag på stranden! Emma och Tim kom också dit!


Elvira och Ida tränade dykning och blev riktigt duktiga!!!



Vi köpte glass också, de hade Klings-glass. Gott!


Badplatsen ur en annan vinkel. Elvira har tagit fotot. 


Sen åkte vi hem, handlade lite och åt grekisk sallad, tzatziki och chili- och vitlökskorv. Gott!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar