2012-04-11

Lite av varje

Måndag: Mulet, kallt och snö på tomten. Lite dystert. Slöade mest hela dagen men skrev också några skriftliga omdömen. Vi hälsade på Ingalill som ligger på sjukhus efter en akut operation. På kvällen tränade jag tillsammans med två arbetskamrater.

Tisdag: Skola/jobb för mig, Håkan och Elvira. Förskolorna var stängda, så Oskar tillbringade dagen hos sin mormor och morfar. När jag slutade så kom de hem med honom och så fikade vi tillsammans. Mamma och pappa skjutsade Elvira till Miniorerna. Jag hade huvudvärk och vilade på kvällen.

Onsdag: Har haft huvudvärk mest hela dagen på jobbet. På eftermiddagen åkte mamma och jag till IKEA och köpte hyllor till hallen. Sedan har Elvira och jag skruvat ihop ett par av dem. Jag fick inte fortsätta när det var dags för henne att lägga sig, hon vill att vi fortsätter tillsammans i morgon!

Nu tror jag snart att det är läggdags för mig! God natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar