2012-04-15

I går gjorde vi årets tjejresa till GeKås i Ullared. Tyvärr kunde inte Ingalill följa, med, hon är ju nyopererad. Vi saknade henne! Fyra stycken blev vi som åkte iväg i alla fall, Mathilda, Josefin, mamma och jag. Som vanligt tog vi en fikapaus efter ett par timmars handlande.


Som vanligt handlade jag mest. Vi hade gott om plats i bagageutrymmet, Ingalills kassar fattades ju.


Vi hade roligt och jag hittade en hel del av det jag ville ha. Barnen fick varsin jacka, Oskar fick en Bilar-keps och Elvira klänningen hon har på sig på kortet nedan.


Jag hittade lite roliga saker till mig, cykeldäcksreparationssats, minneskort, USB-minne, örhängen, bok, halsband och barndomsminnet "Jag kan köra alla bilar". Jag tror att det var en av de böcker mamma läste in på kassettband åt mig när hon inte orkade läsa den fler gånger.


Oskar har länge önskat sig en Spindelmannen-dräkt, så nu fick han en!


Jag fyndade mycket annat också, men jag har inte orkat fota!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar