2012-04-21

Hitta en gemensam nämnare i de olika delarna av det här inlägget om ni kan!

Vi har ju renoverat i hallen och köpt lite nya möbler. Nu har vi kommit på vad vi ska ha bakom glasdörrarna i vår nya hylla - smurfar naturligtvis! Om familjens gammelsmurf får bestämma i alla fall =)

Jag kan inte låta bli att visa ett till kort på min fina nyklippta tjej!


På tisdag är det 8 (!) år sedan Håkan och jag gifte oss. Vi firade detta idag genom att gå på bio och (äntligen!) se Hunger Games, Hungerspelen. Den var bra, följde boken mycket bra och var spännande. Trots att jag visste vad som skulle hända så satt jag nästan och höll andan emellanåt. Början, där Katniss lillasyster blir utsedd att delta i dödsspelen och Katniss erbjuder sig att ta hennes plats, är så hemsk! Tanken på att det skulle kunna hända ens egna barn... Usch! Scenen med getingboet är hemsk, det var nästan så jag började slå runt omkring mig där jag satt i biosalongen.

Innan filmen fikade vi!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar