2011-06-08

Steg två

Idag har jag träffat läkaren som opererade min fot. Han ska operera även min vänstra fot och detta kommer troligtvis att ske i mitten av september. Det blir samma typ av operation, fast de flyttar benet/knölen/leden (eller vad det nu är) lite mindre på den här eftersom vinkeln på fotbenet är lite mindre. Det innebär att jag kanske kommer ha lite mindre ont och vara lite mindre svullen, men han räknar med att jag kommer vara sjukskriven 6 - 7 veckor även denna gång. Usch och fy, jag ser inte fram emot detta.

Nu ska jag åka på avslutningsfest för de elever i den klass jag hade förra året som slutar sexan i år. Jag hoppas på en trevlig kväll!

1 kommentar:

  1. Oh stackars dej och foten! Men det blir ju bra efteråt. Är dock inte avundsjuk på dej... Kram

    SvaraRadera