2011-06-02

Närmare 40 än 30

Jaha, då har man fyllt år då. Jag hann inte träffa familjen tillräckligt mycket för att tycka att det var en bra födelsedag, pga jobb, vårfest och simskola. Men den började bra, med försök till sång från min man och dotter, fin teckning från sonen och presenter. Ingalill kom för att vara barnvakt då förskolan var stängd, så jag blev gratulerad av henne också.

Elvira gnällde att hon inte mådde bra, jag antog att det berodde på att Oskar fick vara hemma och inte hon, och tog henne därför inte på allvar. När jag kom hem från jobbet sa hon att hon hade haft ont i huvudet hela dagen och det visade sig att hon hade feber. Ibland känner man sig som världens sämsta mamma.

Idag skulle vi ha cyklat till Sandviken, men det blir nog inget med det. Vi får väl ta bilen och åka upp en sväng, men det är inte roligt när barnen inte mår bra.

Muntert inlägg, det här... Men så kan det vara ibland! Särskilt när klockan är sju och man har varit vaken i tre timmar på grund av vissa ljud...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar