2011-06-01

Böcker i maj

20/4 The Hollow av Nora Roberts
5/5 Hotet av Michael Connelly
7/5 The Pagan Stone av Nora Roberts
18/5 I lagens limo av Michael Connelly
21/5 Finns inte på kartan av Carin Hjulström
23/5 Månskugga av Michael Connelly
24/5 Sista jouren av Karin Wahlberg
28/5 Hon som tittade in av Karin Wahlberg
31/5 Familjebilder av Dani Shapiro

9 böcker denna månad. Jag läste klart del 2 och 3 i Nora Roberts trilogin, hör och häpna - de tre killarna och de tre tjejerna blev tre par, besegrade sin fiende och levde lyckliga i alla sina dagar... Förutsägbart, men härligt ändå. Tre bra böcker av Connelly, nu har jag snart plöjt igenom alla. Två böcker av Karin Wahlberg, jag har läst dem förut men jag tänkte plöja igenom dem igen. Familjebilder trodde jag inte att jag hade läst, men efter ett par sidor insåg jag att det hade jag visst. En intressant berättelse om en familj med problem. Riktigt intressant, trevlig läsning var Finns inte på kartan, en berättelse om en ung journalist som hamnar i en by i en avfolkningsbygd. Den var - gullig kanske är ett bra ord? Varm?

Jag hoppas på att hinna läsa lite mer när det blir sommar och semester! Ska köpa lite sommarläsning för presentkortet jag fick idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar